مادیان اسیر
 
تنگنا
در زندگی زخم هایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد این درد ها را نمی شود به کسی اظهارکرد...
 
 

 

این حرف بین خودمان بماند انگاردلم

در سوگ کسی نشسته پای دیوار دلم

 

چندیست که از ماه بدم آمده است

از اینهمه دلتنگی بیگاه بدم آمده است

 

حس میکنم از شب متنفر شده ام

ازبارش بی وقفه باران متاثر شده ام

 

من گم شده ام، ستاره ها گول زدند

دیریست درصداقت آینه کافر شده ام

 

کاش اشک تمساح به من هم برسد!

توی شام امشب یه کمی سم برسد

 

توی این شهر پر از کینه و درد

شب تلخی مثل آن حادثه بم برسد

...

خسته ام ، خسته تر از ارگِ قدیم

مثل حجمِ بهتِ در چشم یتیم

 

بین مردم حالا جاری هستم مثلا

گاهی سرخوش گاهی مستم مثلا

 

شد هوا مست و زمین مست و منم...

من همان بغضم که درسینه شکستم مثلا

 

پل زدم از در صبح تا دژ مستحکم شب

خیس شد بالشم از بارش بی وقفه و تب

 

پشت پرچین شب،هرشب دل من میگیرد

وشبیه مادیانی که اسیر شد دل من میمیرد

                                   ( دلخون )



نظرات شما عزیزان:

Arezoo
ساعت17:02---12 آبان 1392
سلام تشکر از بازدیدتون
وبلاگ شما هم جالبه
موفق باشید

اگه با تبادل لینک موافقید ما رو لینک کنید سپس با تبادل لینک هوشمند لینک خودتون رو در وبلاگ ما ثبت کنید
با تشکر


تیپو
ساعت23:53---6 آبان 1392
شادي اگرچه با همه محرم نمي شود



حسي كه باشكوه تر از غم نمي شود







دوري و دوستي دو مسير مخالف است



ايمان به تو بدون تو محكم نمي شود







مجموعه ي وجود من و چشم هاي تو



چيزي به غير زلزله ي بم نمي شود







ويرانگي اگرچه شده سهم من ولي



از كوه هرچه هم بكني كم نمي شود







بيدار مي شوم ، نه... رگ خواب من هنوز



دست فرشته اي ست كه آدم نمي شود!
پاسخ:ممنون


tipo
ساعت12:58---29 مهر 1392
پروردگار من!

مرا بند بند حفظی

از آن بند سبز دفترم

تا سیب های نچیده ی نگاهم

وقتی به واژه های سیاه و سپیدم رنگ پاشیدی

وبه نوشته هایم طعم

تو را

وعده دادم به تنگ دلم

هنوز عطر بودنت

لای لحظه های بودنم

نفس می کشد

و تو

بند بند مرا حفظی

از آن بند سبز دفترم

تا سیب های نچیده ی نگاهم
شعر زیبایی سرودی تبریک تبریک


الـــی...
ساعت17:28---26 مهر 1392

هرشب به جرمِ كشتنِ غولِ غرورِ خود

در صحنِ سردِ خاطرم اعدام می شود...

ممنون آقا که شع ـر شدید


Mohsen
ساعت13:32---25 مهر 1392
مثه همیشه فوق العاده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:, :: 12:26 :: توسط : دل خون

درباره وبلاگ
حسین صادقیه . این اسمیه که ممکنه در یکی از معدود جاهای زندگی به درد سنگ تراشی بخوره که بدونه با چه حروفی سنگِ سیاه رو خط خطی کنه . ما بقیه اطلاعات مثل زمان و مکان متولد شدن و... هم مثل همین اسمه . القصه حکایت امر این است که ما کاره ای نیستیم پس خوشخبت کسایی که عقلشون پاره سنگ می بره چون ملکوت آسمان و زمین مال اوناس. هر چی و هر کی و هر جا که باشیم آخر سر باید ریق رحمتو نوش کنیم ولی افسوس حتی اینم نقل ونبات دهنا شده که در جلد آدمای با فهم و کمالات فقط ازش دم میزنیم ... کاش اندکی به اصل ذاتمون بر می گشتیم
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنگنا و آدرس sayeh-rooshan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 134932
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 235
تعداد آنلاین : 1